Werkzaamheden speelplek Esther de Boer-van Rijkstraat

18 juli 2024, 13:16

De gemeente gaat de speelplek in de Esther de Boer-van Rijkstraat opknappen en nieuwe toestellen plaatsen. De werkzaamheden zijn van maandag 26 augustus tot en met vrijdag 20 september.

Wat gaan we doen?

We gaan de speelplek opknappen en er komen nieuwe speeltoestellen. Het bestaande speeltoestel met de glijbaan wordt vervangen door een nieuw klimtoestel.

Bewoners hebben een brief gekregen over de werkzaamheden en hebben de keuze gekregen tussen twee varianten speeltoestellen.

Vragen?

Hebt u vragen over de werkzaamheden? Dan kunt u contact opnemen met de heer Van der Lucht van onze aannemer Griekspoor. Hij is te bereiken op telefoonnummer 0252 – 67 26 14.

Voor algemene vragen kunt u de gemeente bellen: 14 071 – keuze 3. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot -17.00 uur.