Verhuizing studiezaal Erfgoed Leiden

12 september 2024, 00:00

Vanwege de verbouwing van Erfgoed Leiden verhuist de studiezaal naar een tijdelijke locatie. De studiezaal aan de Boisotkade 2A is daarom gesloten van maandag 30 september tot en met vrijdag 1 november.

De studiezaal heropent op 4 november bij het Hoogheemraadschap van Rijnland.

Dienstverlening tijdens sluiting

Van 30 september tot en met 1 november is het niet mogelijk om de studiezaal te bezoeken. Een uitzondering geldt voor het inzien van bouwvergunningen van voormalige gemeenten, vallend onder de gemeenten Kaag en Braassem, Nieuwkoop, Teylingen én de gemeenten Zoeterwoude, Leiderdorp en Noordwijk. Deze zijn aan te vragen via: studiezaal@erfgoedleiden.nl. Natuurlijk is een groot deel van de collectie ook op de website van Erfgoed Leiden te bekijken: www.erfgoedleiden.nl/collecties.

Studiezaal Hoogheemraadschap

Vanaf maandag 4 november is de studiezaal bij het Hoogheemraadschap van Rijnland geopend: Archimedesweg 1, 2333 CM Leiden.

Vragen?

Neem dan contact op via:

Alle informatie over de studiezaal is te vinden op www.erfgoedleiden.nl/studiezaal.