Trien Semlerstraat - inloopbijeenkomst renovatie (2023-316)

Dit nieuwsbericht is verlopen.
21 december 2023, 09:21

De gemeente Leiden en woningcorporatie De Sleutels werken samen aan de aanpak vande woonwagens aan de Trien Semlerstraat. De huidige woonwagens zijn sterk verouderd. Daarom is nieuwbouw de beste oplossing.

De Sleutels gaat de nieuwbouw van de woonwagens voor haar rekening nemen. De nieuwe woonwagens worden op het bestaande terrein gerealiseerd en voldoen aan de nieuwste energie-eisen. De ontwerpen van de nieuwe woonwagens zijn in goed overleg met de huidige bewoners opgesteld. Wijl laten u en de andere omwonende graag zien hoe de woonwagens er in de toekomst uit gaan zien. Daarom organiseren wij een inloopbijeenkomst.

Inloopbijeenkomst

• Datum:  18 december 2023
  • Tijdstip: 19.30 – 21.30 uur
  • Locatie: Huis van de Buurt Stevenshof, Trix Terwindtstraat 4, Leiden

Projectmanager Gerard van Zomeren van de gemeente Leiden en de projectmanager Paul Hermans van De Sleutels vertellen u dan graag meer.

Heeft u vragen naar aanleiding van deze brief? Bel dan met de gemeente Leiden, tel. 14 071 – keuze 4 (maandag t/m vrijdag 9.00 -17.00 uur) of gebruik het formulier op www.leiden.nl/contact.

Met vriendelijke groet,

G.C. van Zomeren