Stadsbank krijgt een 8
Dit jaar scoort de Stadsbank bij het klanttevredenheidsonderzoek hoger dan vorige jaren. Het totaalcijfer dat klanten de Stadsbank geven is een 8. Daar zijn wij trots op.
Klanten kunnen de medewerkers goed bereiken. Ze vinden dat de schuldhulpverleners en budgetbeheerders met respect met hen omgaan. Verder vinden klanten de informatie duidelijk en vinden zij de Stadsbank toegankelijk. Ook is er genoeg aandacht voor andere, niet-geld gerelateerde problemen.
Geldzorgen
Wethouder Abdelhaq Jermoumi (Kansengelijkheid, Jeugd en Onderwijs): “Geldzorgen bepalen je hele leven. Het geeft stress. Het maakt dat je dingen niet meer kunt doen. En het geeft schaamte. Terwijl het echt iedereen kan overkomen. Steeds meer mensen in onze stad hebben moeite om rond te komen. We vinden het belangrijk om deze inwoners te steunen. We willen dat zij zich prettig voelen en een fijne ervaring hebben tijdens het hele schuldhulpproces. Ik ben dan ook zeer trots op de medewerkers van de Stadsbank die duidelijk en op een goede manier hulp verlenen. Ze zorgen zo voor stressvermindering onder onze inwoners met geldzorgen.”
Meer informatie
Wilt u meer weten over de Stadsbank en wat zij voor u kunnen betekenen? Kijk dan op www.leiden.nl/stadsbank.