Prinsessenbuurt - uitnodiging inloopbijeenkomst (2024-015)

23 januari 2024, 14:40

Eind vorig jaar heeft u een brief ontvangen van gemeente Leiden. Hierin gaven wij aan dat de Nota van Uitgangspunten bijna klaar was. Deze is nu gereed en wij nodigen u graag uit voor een inloopbijeenkomst.

Besluitvorming

De afgelopen maanden heeft de gemeente gewerkt aan de Nota van Uitgangspunten voor dit deel van de Prinsessenbuurt. Deze is nu gereed en is door het college van burgemeester en wethouders ter vaststelling aan de gemeenteraad voorgelegd. Dit betekent dat de Nota van Uitgangspunten de besluitvorming in gaat.

Inkijken en vragen stellen

Voordat de Nota van Uitgangspunten de besluitvorming in gaat willen wij u de mogelijkheid geven om deze in te zien en vragen te stellen. Daarom organiseren wij een inloopbijeenkomst. Ook zijn woningcorporatie De Sleutels en gebiedsontwikkelaar BPD aanwezig om vragen te beantwoorden over de sloopplannen en wat dit betekent voor huurders.

Inloopbijeenkomst

Datum: woensdag 7 februari 2024

Locatie: het clubhuis van speeltuin Noorderkwartier, Anna van Saksenstraat 8

Tijdstip: inloop tussen 19.00 tot 21.00 uur

We zien u graag verschijnen, aanmelden vooraf is niet nodig. De Nota van Uitgangspunten kunt u ook digitaal inzien. Ga daarvoor naar https://doemee.leiden.nl/nl-NL/folders/prinsessenbuurt.

Voor actuele ontwikkelingen kunt u zich aanmelden voor de digitale nieuwsbrief van de gemeente Leiden via: www.leiden.nl/stadsnieuws. Abonneer u vervolgens op ‘Leiden Noord’.

Heeft u vragen naar aanleiding van deze brief? Bel dan met de gemeente Leiden, tel. 14 071 – keuze 4 (maandag t/m vrijdag 9.00-17.00 uur) of gebruik het formulier op www.leiden.nl/contact.

Met vriendelijke groet,

Bart van der Kamp