Lorentzhof fase 2 - Inloopavond (2024-111)

8 mei 2024, 13:15

Woensdag 22 mei organiseert projectontwikkelaar VORM samen met de gemeente een inloopavond over de herontwikkeling Lorentzhof fase 2. Wij nodigen u hiervoor van harte uit.

Project Lorentzhof fase 2

In de Lorentzhof fase 2 zullen seniorenwoningen, sociale huurwoningen en eengezinswoningen gerealiseerd gaan worden. Met onder meer de seniorenwoningen stimuleren we de woondoorstroming in deze wijk.

Bijeenkomsten

Op 30 maart 2023 en 5 september 2023 zijn eerdere bijeenkomsten georganiseerd. De laatste keer heeft de ontwikkelaar VORM de plannen toegelicht en het voorlopig ontwerp laten zien. Het ontwerp is inmiddels verder uitgewerkt en de omgevingsvergunning is in december 2023 aangevraagd. Tijdens de avond zal de ontwikkelaar en architect toelichting geven op het definitief ontwerp voordat het ter inzage wordt gelegd. Vragen over wat de ontwikkeling betekent voor de buurt kunt u stellen aan de deskundigen van de gemeente.

Wat: Inloopavond over herontwikkeling Lorentzhof fase 2
Waar: LLokaal, mboRijnland, Bètaplein 18
Wanneer: Woensdag 22 mei 19.00 – 21.00 uur

Vooraf aanmelden is niet nodig, u kunt gewoon binnenlopen.

Indruk van het uiteindelijke ontwerp. Een hoekaanzicht van het appartementencomplex vier verdiepingen hoog. De eerste drie verdiepingen zijn bedekt met rode stenen. Aan de zijkant van het complex is er een kunstwerk te zien. Verschillende woningen hebben een balkon. Er staan wat mensen te praten en lopen over de stoep. Er fiets een persoon op een bakfiets met daarin kinderen en je ziet de achterkant van een grijze auto wegrijden.

Indruk van het uiteindelijke ontwerp.

Informatie

Wilt u iets vragen naar aanleiding van deze brief? Bel dan met de gemeente Leiden naar telefoonnummer 14 071 (keuze 4). Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30-17.00 uur. U kunt ook ons contactformulier gebruiken. Vermeld daarbij “Lorentzhof fase 2” of het kenmerk van deze brief.

Graag tot ziens op 22 mei!

Met vriendelijke groet,

Nanna Morgenroth