De Sitterlaan 1 - verwijderen parkeerautomaat (2024-098)

3 mei 2024, 13:32

Omdat steeds meer parkeerders betalen via mobiel parkeren, halen we een aantal parkeerautomaten weg in de stad. Zo kunnen we besparen op kosten van het beheer. Ook kunnen we bepaalde onderdelen hergebruiken bij het herstel en onderhoud van andere parkeerautomaten.

Parkeerautomaten in de omgeving

De parkeerautomaat op de De Sitterlaan 1 wordt weinig gebruikt en daarom verwijderd. Hiervoor wachten we op Liander die de stroom afsluit. In de tussentijd halen we alvast wat benodigde onderdelen weg en plaatsen we een afschermkap over de automaat. Op de kap vindt u een sticker die verwijst naar de dichtstbijzijnde parkeerautomaat op het Kamerlingh Onnesplein 4B, zoals u ook op onderstaand kaartje kunt zien.

Plattegrond waarop de parkeerautomaat op De Sitterlaan 1 met rood is doorkruist. Een rode pijl geeft aan wat de dichtstbijzijnde parkeerautomaat is. Die staat bij station Lammenschans.

Overige parkeerautomaten in de omgeving zijn te vinden op de Van Het Hoffstraat 26 en op de De Sitterlaan 87A. U kunt de locaties van de parkeerautomaten terugvinden op www.leiden.nl/parkeerautomaten

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u kunt u contact opnemen met de gemeente Leiden via ons contactformulier.

Met vriendelijke groet,

Parkeermanagement