Goed bezochte informatieavond Gooimeerlaan 25

23 april 2024

Op 6 februari 2024, op de Basisschool De Tweemaster, werd de informatieavond afgetrapt door de projectleider van de gemeente, Diana Bak, die de aanwezigen welkom heette. Tijdens deze informatieavond werden de plannen met betrekking tot de Gooimeerlaan 25 toegelicht.

De haalbaarheidsonderzoeken zijn in 2023 afgerond en de gemeente wil de kazerne slopen en tussen de 65 en 85 flexwoningen bouwen. In eerste instantie wil de gemeente de flexwoningen voor een paar jaar inzetten voor Oekraïense vluchtelingen. Dit in verband met de voortdurende oorlog in de Oekraïne en het gebrek aan opvanglocaties in de stad. Dit voornemen nemen werd uitgebreid besproken op de informatieavond.

Wilt u het complete verslag van de avond lezen? Stuur dan een mailtje naar: opvang@leiden.nl