Word Fixer bij Energiefixers071

17 oktober 2024, 00:01

Gemeente Leiden en de Energiefixers071 werken samen. Dit jaar namen de vrijwilligers van de Energiefixers meer dan 350 woningen van woningbouwcorporaties Portaal en Ons Doel onder handen. Ze kwamen op afspraak bij sociale huurders langs.

Ze brachten energiebesparende maatregelen aan en gingen in gesprek over hoe bewoners zelf hun energiekosten omlaag kunnen brengen. Deze hulp is gratis voor de bewoners: gemeente Leiden betaalt dit vanuit het Nationaal Isolatieprogramma van de Rijksoverheid.

Iedereen kan meedoen

Vanaf november gaan de Fixers ook aan de slag in Leiden Zuid-West, in woningen van De Sleutels.

Doet u mee?

Na een opleiding door Energiefixers071 en Energiek Leiden wordt u energiecoach en gaat u langs bij stadsgenoten om ze te helpen. Soms geeft u ook advies op een infomarkt of een ander evenement in de stad. Iedereen kan meedoen, ongeacht wijk, afkomst of kennis. Als Fixer werkt u altijd in duo’s. Dus ook als u geen kluservaring hebt, kunt u anderen helpen!

Kijk op: www.energiefixers071.nl, mail naar: info@energiefixers071.nl of Whatsapp/bel naar:

06 – 402 280 67.