Klanttevredenheidsonderzoek

Bij de gemeente vinden we het belangrijk u goed en prettig te helpen. Daarom vragen we inwoners regelmatig naar hun ervaringen met onze dienstverlening.

Hoe werkt het?

Hebt u contact gehad met de gemeente? Bijvoorbeeld voor een nieuw paspoort. Dan kan het zijn dat u na het contact een korte vragenlijst per e-mail ontvangt. In deze e-mail vragen we naar uw ervaring.

Wat doen we met de antwoorden?

Uw mening helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. We bekijken de resultaten van de onderzoeken zorgvuldig en gebruiken deze om onze dienstverlening nog beter te maken. Kleine aanpassingen zoals een wijziging in een tekst kunnen we vaak snel doen. Sommige aanpassingen kosten meer inspanning en tijd.

Vragen?

Hebt u vragen over het klanttevredenheidsonderzoek? Neem dan contact op via dienstverlening@leiden.nl.

Wilt u iets ander delen met de gemeente? Ga dan naar de pagina ‘melding, overlast, klacht, idee.’