Informatie over het subsidieloket
Vanaf 13 juni 2022 kunnen inwoners en organisaties hun subsidieaanvraag bij de gemeente Leiden helemaal digitaal regelen.
Wat verandert er?
- U doet uw aanvraag met een digitaal formulier in het subsidieloket.
- Alle communicatie over uw aanvraag tussen u en de gemeente gaat via het subsidieloket.
- U kunt uw aanvraag of subsidiebeschikking inzien en downloaden.
- U kunt documenten toevoegen om een aanvraag te doen en verantwoording af te leggen.
- U kunt een wijziging doorgeven
Inloggen
Als inwoner logt u in met uw DigiD. Als bedrijf of organisatie logt u in met eHerkenning. Meer informatie over eHerkenning vindt u op: link naar eHerkenning gemeente website.
Lopende en oude aanvragen
Uw lopende aanvragen zijn in het subsidieloket zichtbaar. Alleen de bijbehorende stukken kunt u niet inzien. Oude aanvragen die al zijn afgehandeld zijn niet in te zien in het subsidieloket.
Hebt u hulp nodig bij het gebruik van het subsidieloket?
Bekijk hier de handleiding.