Ik wil (de verlenging van) mijn parkeervergunning betalen

Stap 1: inloggen

afbeelding inlogscherm

Als u geen automatische incasso hebt ingesteld voor de verlenging van uw parkeervergunning, betaalt u handmatig via het e-loket van de gemeente Leiden op www.leiden.nl/e-loket. Log in met DigiD.

Stap 2: productoverzicht

schermafbeelding productoverzicht

Als u bent ingelogd, ziet u een overzicht van uw producten. Zoals in bovenstaand voorbeeld: naast de tekst Bewonersvergunning staat de knop Verlengen. Klik op Verlengen.

Stap 3: gegevens van uw parkeervergunning

Afbeelding scherm met gegevens van uw parkeervergunning

In het volgende scherm staan de gegevens van uw parkeervergunning. Kies bij Gaat u akkoord met deze gegevens? voor Ja. Klik op Volgende stap.

Stap 4: betaling

Afbeelding betaalscherm

Klik vervolgens op de zwarte balk met de tekst ‘Start online betaling’. U wordt naar betaling met iDEAL geleid.

Na uw betaling wordt de vergunning direct verlengd. Komt u er niet uit, bel dan met de gemeente via 14071 of stuur een bericht via www.leiden.nl/contact.