Hoe kan ik mijn e-mailadres instellen en bevestigen in het e-loket?

Stap 1: Inloggen in het e-loket

Voor het instellen van een e-mail gaat u naar het e-loket van de gemeente Leiden op www.leiden.nl/e-loket. Kies voor Particulieren en log in met uw DigiD.

Stap 2: Productoverzicht

U bent nu op de hoofdpagina. Klik helemaal bovenin de zwarte balk op uw klantnaam. Vervolgens komt u op de pagina met al uw persoonlijke gegevens.

Stap 3: Contactgegevens

Onder het kopje Contactgegevens vult u uw e-mailadres in.
Klik daarna onder aan het scherm op Opslaan.

Hierna ontvangt u onderstaand e-mailbericht met een link om uw e-mailadres te bevestigen (valideren). Klik op deze link om dit proces af te ronden.

Uw e-mail is geverifieerd.

U ziet een blauw uitroepteken achter het vinkje E-mailadres geverifieerd als het proces goed is afgerond.