Hoe kan ik mijn e-mailadres instellen en bevestigen in het e-loket?
Stap 1: Inloggen in het e-loket
![](https://gemeente.leiden.nl/wp-content/uploads/2024/04/handleiding-parkeren-inlogscherm.png)
Voor het instellen van een e-mail gaat u naar het e-loket van de gemeente Leiden op www.leiden.nl/e-loket. Kies voor Particulieren en log in met uw DigiD.
Stap 2: Productoverzicht
![](https://gemeente.leiden.nl/wp-content/uploads/2024/04/handleiding-parkeren-productoverzicht.png)
U bent nu op de hoofdpagina. Klik helemaal bovenin de zwarte balk op uw klantnaam. Vervolgens komt u op de pagina met al uw persoonlijke gegevens.
Stap 3: Contactgegevens
![](https://gemeente.leiden.nl/wp-content/uploads/2024/04/handleiding-parkeren-contactgegevens.jpg)
Onder het kopje Contactgegevens vult u uw e-mailadres in.
Klik daarna onder aan het scherm op Opslaan.
![](https://gemeente.leiden.nl/wp-content/uploads/2024/04/handleiding-parkeren-wijziging-gegevens.png)
Hierna ontvangt u onderstaand e-mailbericht met een link om uw e-mailadres te bevestigen (valideren). Klik op deze link om dit proces af te ronden.
![](https://gemeente.leiden.nl/wp-content/uploads/2024/04/handleiding-parkeren-link-bevestigen.png)
![](https://gemeente.leiden.nl/wp-content/uploads/2024/04/handleiding-parkeren-verificatie.jpg)
Uw e-mail is geverifieerd.
![](https://gemeente.leiden.nl/wp-content/uploads/2024/04/handleiding-parkeren-vinkje.jpg)
U ziet een blauw uitroepteken achter het vinkje E-mailadres geverifieerd als het proces goed is afgerond.