Hoe kan ik mijn e-mailadres instellen en bevestigen in het e-loket?
Stap 1: Inloggen in het e-loket
Voor het instellen van een e-mail gaat u naar het e-loket van de gemeente Leiden op www.leiden.nl/e-loket. Kies voor Particulieren en log in met uw DigiD.
Stap 2: Productoverzicht
U bent nu op de hoofdpagina. Klik helemaal bovenin de zwarte balk op uw klantnaam. Vervolgens komt u op de pagina met al uw persoonlijke gegevens.
Stap 3: Contactgegevens
Onder het kopje Contactgegevens vult u uw e-mailadres in.
Klik daarna onder aan het scherm op Opslaan.
Hierna ontvangt u onderstaand e-mailbericht met een link om uw e-mailadres te bevestigen (valideren). Klik op deze link om dit proces af te ronden.
Uw e-mail is geverifieerd.
U ziet een blauw uitroepteken achter het vinkje E-mailadres geverifieerd als het proces goed is afgerond.