In het Stadskantoor

Hier vindt u praktische informatie over hoe u uw weg kunt vinden in het Stadskantoor.

Het Stadskantoor zit in het gebouw LEVEL. Dat is het grote, moderne gebouw naast station Leiden Centraal, aan de kant van het LUMC.
Het adres: Bargelaan 190, 2333 CW Leiden.

Maak een afspraak

De gemeente Leiden werkt op afspraak. Maak een afspraak via deze website of bel met 14 071.

Gastvrije ontvangst

U komt het Stadskantoor binnen in de centrale ontvangstruimte. U kunt bij de aanmeldzuil aangeven waarvoor u komt. U krijgt dan een bonnetje met een nummer. Hierop staat ook aangegeven waar u moet wachten: op de begane grond of op de eerste verdieping. De wachtruimte op de eerste verdieping bereikt u via de trap of lift.
Als u aan de beurt bent, ziet u uw volgnummer verschijnen op de informatieschermen.

Voor partners, leveranciers en relaties

Komt u voor een vergadering of een zakelijk overleg met een van onze medewerkers of het college? Dan kunt u zich aanmelden bij de gastvrouw. U krijgt een bezoekerspas en wordt opgehaald.

Heeft u vragen of komt u er niet uit?

Er zijn gastvrouwen aanwezig om u verder te helpen. Neem altijd uw identiteitsbewijs mee.

Openingstijden

• maandag t/m vrijdag: 08.30 - 17.00 uur
• donderdagavond: 17.00 - 20.00 uur
• zaterdagochtend: 09.00 - 13.00 uur

Wij heten u van harte welkom in ons Stadskantoor!